قیمت یوان چین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

"درجه" سکه یک ارزیابی بصری از اندازه سایش روی یک سکه است. قیمت یوان امروز سکه‌های با سایش کم بالاتر ارزیابی می‌شوند و به این ترتیب هزینه‌های بیشتری نسبت به سکه‌هایی که دارای یک تن سایش هستند، اختصاص می‌دهند. به هر حال، سکه های بی کیفیت و بسیار غیر معمول می توانند بدون کشش بسیار مهم تر از همه سکه های سطح بالاتر و در دسترس تر تاریخ های معمولی باشند.

در دوره های طولانی اولیه جمع آوری قطعات ضرابخانه، از سه عبارت کلی برای نشان دادن درجه یک سکه استفاده می شد:

عالی - جایی که ظرافت ها آشکار بود، اما انتشار آن سطح را فرسوده بود طلا

خوب - ویژگی‌ها کمتر فرسوده شده بودند و لمس درخشش نعناع روی سطوح نشان داده می‌شد.

بدون گردش - جزئیات تیز بودند و درخشندگی به سمت وضعیت سکه در ضرابخانه، قبل از سیر گسترده حرکت می کرد. قیمت یوان چین

از آنجایی که بازار جمع‌آوری سکه‌ها در اواخر قرن نوزدهم و اواسط قرن بیستم به سرعت پر شد، مشخص شد که استاندارد بررسی دقیق‌تری مورد نیاز است. چند سکه فقط ریزتر از سکه‌های دیگر بودند، و برخی از سکه‌های چرخش نشده درخشش بیشتر و چک‌های بسیار کمتری نسبت به بقیه نشان دادند. عباراتی مانند «مروارید بدون گردش» و «به‌طور استثنایی خوب» شروع به استفاده کردند، زیرا تصاویر بازبینی دقیق‌تر، ارزیابی دقیق‌تری را برای بازار پررونق مرجع در نظر گرفتند. در سال 1948، یک سکه شناس برجسته به نام دکتر ویلیام شلدون، با پیشنهاد چیزی که در حال حاضر به عنوان مقیاس شلدون شناخته می شود، تلاش کرد تا ارزیابی سکه را عادی کند.

مقیاس شلدون، که به خاطر اثر مشهورش Penny Whimsy به یاد می‌آید، در ابتدا به صراحت برای سکه‌های هنگفت ایالات متحده تدوین شد، اما در حال حاضر برای همه سریال‌ها اعمال می‌شود. این مقیاس از 0 تا 70 است، که 0 نشان می دهد که می توانید ببینید که زمانی یک سکه بوده است در حالی که 70 نشان می دهد که عالی است. 60 در گردش نیست، چیزی که کل جمعیت در مورد آن فکر می کنند بسیار عالی است، بدون هیچ گونه سایش. یک برنامه‌ریزی فوری از این مقیاس تا اصطلاحات مصور چاشنی‌تر وجود دارد، اما معمولاً از آنها به طور مشابه استفاده نمی‌شود. طلا

موارد زیر ویژگی های کلی است که درجه های سکه متمایز را در چارچوب ایالات متحده مشخص می کند. هنگام بررسی سکه ها، باید به هرگونه تغییر شکل، مانند خمیده، خراشیده، و غیره اشاره کرد.

بازال یا فقیر - (PO1) قطعه فلزی که می توان آن را به عنوان یک سکه تشخیص داد. قیمت یوان

معقول - (FR2) نوع سکه قابل تشخیص است، تاریخ ممکن است قابل توجه باشد.

درباره Good - (AG3) تاریخ را می توان مطالعه کرد، با این حال بخش هایی از سکه و افسانه صاف پوشیده می شوند.

عالی - (G4 و G6) افسانه‌ها، برنامه‌ها و تاریخ‌ها آشکار هستند اما به شدت فرسوده شده‌اند.

عالی - (VG8 و VG10) طراحی ها و تاریخ مشخص هستند اما از نظر ظرافت ها ناکافی هستند. "لبه کامل" (خط اطراف لبه سکه که در آن بالا آمده است) باید قابل توجه باشد.

خوب - (F12 و F15) همه ظرافت های مهم با ظرافت های قابل توجه عملاً کامل می شوند. برای این وضعیت، "خوب" وضعیت سکه را به تصویر می کشد - نه فضیلتی را که قبلاً نشان داده شد.

فوق‌العاده خوب - (VF20، VF25، VF30، و VF35) ظرافت‌های بیشتر با ظرافت‌های قابل توجهی که اساساً کامل شده‌اند، قابل توجه هستند.

خیلی خوب (XF یا EF) - (EF40/XF40 و EF45/XF45) سایش سبک در فوکوس‌های بالا با مقداری براقیت نعنایی. طلا

تقریباً بدون گردش (AU) - (AU50، AU53، AU55، و AU58) نشانه‌های کوچکی از سایش قابل توجه در برجسته‌ترین فوکوس‌ها با حداقل بخشی از درخشندگی نعناع در واقع وجود دارد.

بدون گردش (UNC) یا حالت نعناع - (MS60 تا MS70 جامع) هیچ نشانه ای از سایش برای برخی خراش ها یا مهرهای کوچک وجود ندارد.

تأیید - (PR یا PF؛ تکلیف ریاضی معمولاً در محدوده 40 و 70). قطعات ضرابخانه به طرز فوق العاده ای برای مقامات ضربه خورد. به طور معمول مانند سطح منعکس می شود. ضربه شنی و تایید مات در برخی از سری ها. قيمت يوان چين امروز

حالت ضرابخانه (MS) - (حالت ضرابخانه 60 - 70) "بی گردش" و "حالت ضرابخانه" اصطلاحاتی هستند که معمولاً برعکس استفاده می شوند. MS 70 به عنوان یک سکه ایده آل در نظر گرفته می شود. به‌طور شگفت‌انگیزی، به سختی هر سکه‌ای معمولی به‌عنوان MS-70 در نظر گرفته می‌شود، علی‌رغم این واقعیت که برای سکه‌های شمش جدید و فعلی، درجه MS-70 طبیعی است.

هنجارهای ارزیابی در کشورهای مختلف متنوع است. اصول اساسی اعمال شده در خارج از ایالات متحده در جدول همراه معرفی شده است. این بررسی خارجی از وضعیت وجود یک سکه، که توسط یک تضمین تایید شد، و یک سازمان عمومی از فروشندگان قابل اعتماد سکه، نوع بسیار مطمئنی از امنیت را برای خریداران غیر معمول سکه ارائه داد که می‌توانند با اطمینان بیشتر به بازار سکه علاقه مند شوند.

 

https://talakar.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86-%DA%86%DB%8C%D9%86/

 





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : لاله
ت : دو شنبه 24 آبان 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');